ביטול עסקה
מדיניות ביטול עסקה
בונבוניירה – נוסטלגיה מקומית
1. ביטולים, החזרת מוצרים ואחריות
1.1. אפשרויות ביטול: ניתן לבטל עסקה באחת מדרכי הקשר הבאים: באמצעות מספר הטלפון 054-2199097; בדואר אלקטרוני לכתובת hagimarom@gmail.com.
1.2. ניתן לבטל עסקה ללא דמי ביטול ובלבד שהפריטים טרם יצאו לשילוח.
1.3 עוד ניתן לבטל עסקה בהתאם לסעיף 14(ג) לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: חוק הגנת הצרכן). קרי, בתוך 14 ימים ממועד קבלת המוצרים (או בתוך 4 חודשים, בהתאם למצוין בסעיף 14ג1 לחוק הגנת הצרכן בכל הנוגע לצרכנים עם לקויות ו/או אזרחים ותיקים ו/או עולים חדשים, ובלבד שההתקשרות בעסקה עימם כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
1.4. ככל והגולש מעוניין להשיב מוצר שרכש, יש ליצור קשר באחת מהדרכים המצוינות לעיל, מוקדם ככל האפשר. במסגרת זו יש לציין את מספר ההזמנה, את הסיבה לביטול או לשינוי המבוקש בהזמנה.
1.5. מיד עם הודעת הביטול, ובתיאום עם המפעיל, על הגולש להשיב את המוצרים במצב זהה ומבלי שנעשה בהם שימוש ל"בונבוניירה – נוסטלגיה מקומית", בני אפרים 203 תל אביב. המפעיל עשוי לנכות מעלות העסקה הכוללת את העלות המותרת על פי חוק (שהיא, נכון להיום, 5% מערך הקנייה או 100 ₪, הנמוך מבניהם). את הזיכוי ניתן יהיה לראות באמצעי התשלום בתוך כ- שבעה ימים לאחר החזרת המוצרים.
1.6. אל לגולש לשלוח את המוצר/ים בחזרה בטרם יצירת קשר עם המפעיל קודם לכן.
1.7. באחריות הגולש להשיב את המוצרים למפעיל ועל חשבונו, אלא אם המוצר שקיבל הגולש היה פגום באופן ובצורה שלא תוארו באתר. ככל והחזרה היא תקינה – החזר כספי יינתן בתוך שבעה ימי עסקים ממועד המוצר/ים שהוחזר/ו.
1.8. לא ניתן להחזיר ולקבל זיכוי בעבור מוצר הניתן להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתו המקורית, בהתאם לסעיף 14ג(ד)(5) לחוק הגנת הצרכן.